کشف یک تن و ۸۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

کرمان تاریخ انتشار: 00/07/10 بدون نظر   616 بازدید

اندازه فونت    
کشف یک تن و ۸۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

به گزارش کرمان سلامت؛ سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی استان کرمان در عملیاتی موفق به انهدام باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی شدند.

وی اظهار داشت: در این عملیات علاوه بر مواد مخدر، دو قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این مواد با ورود از مرزهای شرقی کشور قرار بود به مناطق مرکزی، غربی و خارج از کشور ترانزیت شود که با هوشیاری پلیس در کرمان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این باند قاچاق مواد مخدر توسط پلیس شناسایی و یک نفر اعضای این باند دستگیر شد و مابقی تحت کنترل اطلاعاتی و برخورد پلیس هستند.  

ماموران پلیس هوشیارانه درصدد برخورد با سایر قاچاقچیان و رصد شرایط هستند.

کشف ۹۸ تن انواع مواد مخدر در سال جاری

وی گفت: پلیس کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون با تحرک بالا و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان با پشتیبانی خوب دستگاه قضایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف بیش از ۹۸ تن مواد مخدر شده که این مقدار نسبت به مدت مشابهه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته و سال قبل نیز روند افزایشی بوده که رتبه نخست کشور را داشته است.

سردار ناظری به اشرار و سودگران مرگ هشدار داد، پرسنل پرافتخار انتظامی و مجاهدان فی سبیل الله در تمام کشور از مرزهای مشترک تا مرکز کشور و حتی مرزهای خروجی اجازه تردد و قاچاق مواد مخدر را نخواهد داد و قطعا با سودجویان این عرصه به شدت برخورد خواهد شد.

وی از سوداگران مرگ خواست، از عمل مجرمانه خود دست بردارند زیرا در غیر این صورت بزودی در چنگ قانون گرفتار خواهند شد.

استان پهناور کرمان به دلیل نزدیکی به استان‌های مرزی شرق کشور همواره محل تردد و عبور باندها و قاچاقچیان مواد مخدر بوده و طی سالهای متمادی به عنوان سپر دفاعی مبارزه با این پدیده شوم عمل کرده است.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه