به دنبال قهرمانی در این فصل هستیم

ورزشی تاریخ انتشار: 98/06/30 بدون نظر   1419 بازدید

اندازه فونت    
به دنبال قهرمانی در این فصل هستیم

عاطفه رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اینکه بدنه تیم فصل قبل را حفظ کردیم افزود: امسال با همکاری باشگاه هر بازیکنی را مدنظر داشتیم توانستیم جذب کنیم و موفقیت تیم را مدیون بازیکنان خوبمان هستیم.

وی با بیان اینکه ما یک رهبر بزرگ فنی واخلاقی مثل فاطمه اعتدادی را درتیم داریم تاکید کرد: اکنون سه ملی پوش را در ترکیب تیم داریم و نسبت به سال قبل بهتریم.

رضایی با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: نخستین بازی را به تیم قوی سایپا خوردیم و با توجه به اینکه بدون هیچ بازی تدارکاتی فصل را آغاز کردیم در نتیجه نتوانستیم در این بازی موفق باشیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی با اشاره به اینکه با تلاش بازیکنان و کادر فنی در بازی های بعدی جبران کردیم ادامه داد: هرچند بازی های سختی را در پیش رو داشتیم اما پس از باخت در مقابل سایپا توانستیم در تمامی این بازی ها تا هفته ششم پیروز میدان باشیم و به صدر جدول برسیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال مس رفسنجان را فاطمه اعتدادی، فاطمه سهرابی، هما آقایی، سحر زمانی، عصمت داودی‌کیا، سهیلا رودسری، زینب کرمی، مهسا کمالی، لیلا خدابنده لو، زهرا پیله ور قلی‌زاده، عاطفه حسن خانی و عارفه یوسفی تشکیل می دهند.

تیم فوتسال مس رفسنجان با گذشت شش هفته از لیگ با ۱۵ امتیاز در صدر لیگ برتر قرار دارد.

این تیم تا هفته ششم ۵ برد، یک باخت، ۲۳ گل زده و ۶ گل خورده را در کارنامه دارد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه