گل گهر سیرجان و نساجی مازندران به تساوی رضایت دادند

ورزشی تاریخ انتشار: 98/06/01 بدون نظر   1148 بازدید

اندازه فونت    
گل گهر سیرجان و نساجی مازندران به تساوی رضایت دادند

ایرنا، ۲ تیم فوتبال گل گهر سیرجان و نساجی مازندران از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام علی(ع) شهر سیرجان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت سهم هر تیم تنها یک امتیاز شد.

تک گل تیم فوتبال گل گهر سیرجان را علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۳۶ و گل نساجی مازندران را مهرداد عبدی(گل به خودی) در دقیقه ۳۵ به ثمر رساندند.

بازی تیم های گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در طول ۹۰ دقیقه نزدیک به هم بود و سیرجانی ها با سه شوت به دروازه و ۱۴ خطا و در مقابل مازندانی ها با پنج شوت به دروازه، ۱۲ باز مرتکب خطا شدند.

علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۵۶ و مهرداد عبدی در دقیقه ۶۶ از تیم فوتبال گل گهر سیرجان و  میلاد سرلک در دقیقه ۶۴ از نساجی مازندران در این مسابقه با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر کشور در تهران به مصاف سایپا می رود و نساجی در قائم شهر میزبان پیکان است.

گل گهر سیرجان فصل گذشته همراه با وینکو بگوویچ سرانجام توانست در روز سوم اردیبهشت ۹۸ پس از سال‌ها به لیگ برتر (جام خلیج فارس) راه یابد و اکنون در نخستین جدال رسمی خود میزبان شاگردان رضا مهاجری بوده است.

تیم فوتبال نساجی مازندران نیز امسال دومین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند و شرایط ۲ تیم در این زمینه نزدیک به یکدیگر بود و مازندرانی ها در فصل گذشته جایگاه دهم جدول رده بندی جام خلیج فارس را کسب کردند.

باشگاه گل گهر سیرجان در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و با قهرمانی در فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال کشور جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کرد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و نساجی مازندران با کسب تساوی از نخستین روز رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نخستین امتیاز خود را دشت کردند.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه