تاریخ سازی مردان فوتبالی گل گهر نوید بخش سالی نکو است

ورزشی تاریخ انتشار: 98/02/07 بدون نظر   1081 بازدید

اندازه فونت    
تاریخ سازی مردان فوتبالی گل گهر نوید بخش سالی نکو است

به گزارش روابط عمومی گل گهر سیرجان؛ ناصر تقی زاده با انتشار پیامی به مناسبت صعود تیم فوتبال گل گهر به لیگ برتر کشور افزود: افتخار آفرینی بزرگ تیم فوتبال گل گهر در مسیر سخت و دشوار صعود به لیگ برتر فوتبال کشور شادی و نشاط مردم عزیز سیرجان را نیز با خود به همراه داشته است.
وی در این پیام ادامه داده، اینجانب ضمن عرض تبریک،تهنیت و خدا قوت به تمامی عوامل و دست اندرکاران شرکت فرهنگی ورزشی مجتمع گل گهر به ویژه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، اعضای کادر فنی، بازیکنان و خانواده این عزیزان و به طور ویژه عموم مردم عزیز سیرجان که سال ها چشم انتظار صعود تیم فوتبال شهرشان به لیگ برتر کشور بودند، بابت این تاریخ سازی مردان فوتبالی گل گهر، امید آن دارم مسیر این موفقیت ها در رده های مختلف تداوم یابد و به یاری خدا، تیم فوتبال گل گهر، نماینده شایسته ای در لیگ برتر کشور باشد.
تقی زاده در این پیام آورده است: آنچه که در ساعات گذشته برای اینجانب از هر چیزی شیرین تر و لذت بخش تر بوده و بهار ۱۳۹۸ را برایمان ماندگار کرد، شادی و شور و نشاطی است که در بین کارکنان منطقه و هواداران تیم وجوانان این دیار ایجاد شده است و برای بنده،اعضای هیات مدیره، معاونین،مدیران و کارمندان شرکت گل گهر افتخاری بزرگ به شمار می آید.
مدیرعامل شرکت معدنی صنعتی گل گهر در خاتمه آورده است : امیدوارم که روزه به روز شاهد اعتلای ورزش این دیار در عرصه های مختلف باشیم.
براساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان هم به همین مناسبت با صدور پیامی صعود ۲ تیم فوتبال گل گهر و آرمان گهر را به دسته بالاتر فوتبال کشور تبریک گفته و ضمن قدردانی از زحمات همه کسانی که در این موفقیت های بزرگ سهیم بوده اند؛ از مسئولان امر خواست برای حضور قدرتمند این ۲ تیم در دسته بالاتر تمهیدات لازم را بیندیشند.
تیم گل گهر سیرجان در هفته ۳۳ رقابت های لیگ دسته یک با یک گل بر شهرداری ماهشهر غلبه کرد و ضمن قهرمانی زودهنگام در جام آزادگان، جواز صعود به لیگ برتر فوتبال کشور را کسب کرد.
به گزارش ایرنا، بزرگترین لحظه تاریخی استان کرمان بالاخره در سال ۹۸ رقم خورد و تیم گل گهر سیرجان با صعود خود توانست پایانی خوش برای پنج سال دوری استان از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور بسازد.
استان کرمان با زیرساخت های بسیار و استعدادهای ناب فوتبالی نشان داد که ظرفیت حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد که با فرستادن یک نماینده به این رقابت ها خود را به عنوان استانی مدعی در فوتبال به اثبات رسانید.
حمایت های بیش از یک دهه شرکت معدنی صنعتی گل گهر از مردان فوتبالی سیرجان که می توان گفت فراتر از مسئولیت های اجتماعی این شرکت بوده بالاخره نتیجه داد و توانست موجبات شادی و نشاط جامعه فوتبالی ، علاقمندان به این رشته ورزشی و در یک کلام سیرجانی ها را بدنبال داشته باشد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه