شکایت تعدادی از افراد حاضر در بالگرد حامل وزیر ورزش

کرمان تاریخ انتشار: 01/12/23 بدون نظر   577 بازدید

اندازه فونت    
شکایت تعدادی از افراد حاضر در بالگرد حامل وزیر ورزش

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: شکایت تعدادی از افراد حاضر در بالگرد حامل وزیر ورزش اخذ شده است و در زمان مشخص رسیدگی خواهد شد و علاوه بر خسارت های جانی که وظیفه رسیدگی به آنها را داریم؛ هرگونه قصور و تقصیر نیز بررسی خواهد شد.

کرمان سلامت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با اصحاب رسانه گفت: حادثه سقوط بالگرد هلال احمر که خسارت های جانی و مالی به دنبال داشته است، یک حادثه ناگوار بود که متاسفانه در این حادثه یک نفر فوت و تعدادی مصدوم شده اند که خوشبختانه تمامی مصدومان این حادثه از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این اتفاق، پرونده ای در دادگستری بافت تشکیل شده و در حال رسیدگی است و در حال حاضر کار کارشناسی، بررسی تیم های کارشناسی و بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه در دست انجام است که پس از اعلام نتیجه بررسی اطلاعات جعبه سیاه این بالگرد، رسیدگی به این پرونده ادامه می یابد و به نتیجه خواهد رسید.

حمیدی یادآور شد: شکایت تعدادی از افراد حاضر در این بالگرد اخذ شده است و در زمان مشخص رسیدگی خواهد شد و علاوه بر خسارت های جانی که وظیفه رسیدگی به آنها را داریم؛ هرگونه  قصور و تقصیر نیز بررسی خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: سازمان بازرسی استان نیز به موضوع سقوط بالگرد هلال احمر ورود کرده است و هرگونه قصور و تقصیر را بررسی می کنند و خسارت وارده به بیت المال نیز در این حادثه نیز مد نظر قرار دارد و این خسارت باید جبران شود.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه