۲۳ همایش پیاده روی در شهرستان های استان کرمان

ورزشی تاریخ انتشار: 97/07/01 بدون نظر   615 بازدید

اندازه فونت    
۲۳ همایش پیاده روی در شهرستان های استان کرمان

به گزارش کرمان سلامت، دکتر محمدتقی امیری خراسانی در گفت‌وگو با برنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و کنگره بزرگداشت ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان و به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۲۳ همایش پیاده روی خانوادگی در کلیه ی شهرستان های استان کرمان برگزار می شود.

امیری خراسانی با اعلام اینکه پیاده روی هر شهرستان با گرامیداشت یاد شهید ورزشکار خود آن منطقه برگزار می شود، تصریح کرد: این پیاده روی در کرمان با گرامیداشت یاد شهید “غلامرضا لنگری زاده” تنها شهید ورزشکار مدافع حرم کرمان برگزار می شود.

وی یادآور شد: این مراسم پیاده روی در کرمان روز پنجشنبه ۵ مهرماه و در کلیه شهرستان ها روز جمعه ۶ مهرماه برگزار می شود.

امیری خراسانی با اعلام اینکه مراسم پیاده روی خانوادگی در کرمان با حضور کلیه نیروهای مسلح و خانواده هایشان برگزار می شود، گفت: این مراسم از گلزار شهدا با تحدید میثاق جامعه ورزش و جوانان و گلباران و عطر افشانی آغاز می شود، سپس شرکت کنندگان از گلزار شهدا تا پارک پردیسان قائم را پیاده روی می کنند.

وی افزود: این آیین در کرمان با اجرای ورزش صبحگاهی، مرثیه سرایی و برگزاری مراسم قرعه کشی برای اهدای جوایز پایان می یابد.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه