مدیر‌کل جدید نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد

کرمان تاریخ انتشار: 00/11/14 بدون نظر   700 بازدید

اندازه فونت    
مدیر‌کل جدید نوسازی مدارس استان کرمان معرفی شد

کرمان سلامت؛ تودیع و معارفه مدیر‌کل جدید توسعه و نوسازی مدارس استان کرمان امروز با حضور شهری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۸۰ درصد مدارس کشور مقاوم سازی، بهسازی و نوسازی شده است.

شهری تصریح کرد: در کنفرانس بین‌المللی مدرسه امن که با حضور کشور‌های مختلف از سراسر جهان در تهران برگزار شد معاون دبیرکل سازمان ملل عنوان کرد که جمهوری اسلامی ایران جزو کشور‌های برتر در حوزه فضا‌های آموزشی امن و حتی درمانی امن در دنیا محسوب می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: ایران و حتی جهان اسلام مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش است و امروز استان کرمان را به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام می‌شناسند.

در این مراسم رضا رضایی مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت بی‌بدیلی است که می‌تواند کشور را به سرمنزل مقصود برساند گفت: آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه پایدار و بستر اصلی تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد برای آینده کشور است.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه