اهدای جهیزیه به بیست و پنج زوج مددجوی تحت حمایت بهزیستی

کرمان تاریخ انتشار: 01/04/25 بدون نظر   398 بازدید

اندازه فونت    
اهدای جهیزیه به بیست و پنج زوج مددجوی تحت حمایت بهزیستی


به گزارش کرمان سلامت و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان شنبه بیست و پنجم تیرماه ۱۴۰۱ هم‌زمان با آغاز هفته بهزیستی با شعار، شروعی دوباره برای بهتر زیستن، مراسم اهدای جهیزیه به بیست و پنج زوج مددجوی تحت حمایت بهزیستی استان کرمان برگزار گردید.
در این مراسم علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به ماموریتها وسیاستهای توانمند سازی جامعه هدف طی سالهای اخیر وخدمات گسترده بهزیستی در طول دوران ۴۲ ساله آغاز فعالیت خود در سخنانی گفت: تمامی همکاران ما در بهزیستی تلاش می‌کنند با یک رویکرد جدید خدمات خود را به جامعه هدف ارائه کنند و فعالیت‌های خود را بر پایه توانمند سازی پایدار جامعه هدف گسترش دهند از همین رو برنامه‌ها واهداف مجموعه بهزیستی بدون حمایت سایر شرکای اجتماعی به طور جامع و کامل تحقق پیدا نمی‌کند و عموماً تلاش نموده ایم برنامه‌های خود را با مشارکت تشکل‌های اجتماعی و بنیادهای مردم نهاد وحمایتی وسایر تشکیلات هم سو تحقق ‌بخشیم.
وی در ادامه گفت: در اولین روز از هفته بهزیستی به برکت بیعت مجدد با شهدا مراسم اهدای جهیزیه به بیست و پنج زوج مددجوی تحت حمایت بهزیستی را به فال نیک می‌گیریم این اقدام با پشتوانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با مشارکت بهزیستی و جمعی از خیرین انجام‌گرفته است. وحیدزاده گفت: برای تمام کسانی که در این مسیر به‌عنوان دستگاه حمایتی در کنار ما هستند آرزوی سلامتی و بهروزی را دارم و تقاضا دارم در این مسیر همچون گذشته در کنار ما باشند.
معین‌الدینی معاون امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک دهه ولایت و ایام عید غدیر گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای اهداف و سیاست کلی خود در بحران‌ها ورود پیدا می‌کند. این بحران می‌تواند شرایط کرونا و تهیه بسته کمک معیشتی برای افراد آسیب دیده یا بحث تهیه جهیزیه برای شروع زندگی زوج های نیازمند و یا حتی شرایط سیل زلزله و آب‌رسانی به مردم مناطق محروم باشد.
وی افزود ستاد اجرایی به نوعی به کمک دولت آمده‌است و تمامی این بنیادها شامل، بنیاد احسان، بنیاد برکت، بنیاد پانزده خرداد و بنیاد علوی بنیاد مستضعفان زیرمجموعه‌های این نهاد هستند.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه