میدونی چرا هرکاری میکنی،شکمت آب نمیشه؟

سلامت تاریخ انتشار: 01/02/27 بدون نظر   472 بازدید

اندازه فونت    
میدونی چرا هرکاری میکنی،شکمت آب نمیشه؟

دلایل بسیار ساده و البته بسیار مهم آب نشدن شکم

کرمان سامت: داشتنِ چربی اضافه در ناحیه شکم باعث ایجاد مشکلاتی در سلامتی فرد می شود. اکثرا می‌دانند که این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ بدهد؛ اما نمی دانند که چگونه باید آن را آب کنند. شاید خیلی‌ ها روش‌ های مختلفی را در پیش گرفته باشند؛ اما به نتیجه نرسیده باشند؛ به همین روی در این قسمت از تناسب اندام نمناک قصد داریم علت های آب نشدن چربی شکم را برای تان توضیح دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

درست نجویدن غذا

طبق اطلاعات موجود، جویدن غذا به اندازه کافی و به مقدار مناسب باعث می شود تا کربوهیدرات و پروتئین به اجزای کوچکی تبدیل شده و شما راحت تر غذا را هضم و جذب کنید؛ بنابراین اگر غذا را به طور کافی نجوید، نمی توانید شکم خود را هم آب کنید.

غذا خوردن

خوردن مقدار زیادی غذا به یکباره

مصرف زیاد کالری باعث اضافه وزن می شود. اگر از غذا هایی که کربوهیدرات بالایی دارد، مانند نان، پاستا، برنج و سیب زمینی به مقدار زیاد استفاده کنید، بدن آن را به شکر تبدیل می کند که اطراف پهلو، کمر و شکم ذخیره می‌ شود و دیگر آب کردن آن اصلاً راحت نخواهد بود.

نوشیدن آب به اندازه کافی

نوشیدن آب به اندازه کافی باعث از بین رفتن سموم در بدن می‌ شود. پوست به رطوبت نیاز دارد، ناخن ها و مو هم نیاز به رطوبت دارند؛ پس سعی کنید که به بدن خود آبرسانی کنید. از طرفی هیدراته ماندن باعث می شود که دستگاه گوارش شما به خوبی کار کند؛ بنابراین اگر به اندازه کافی آب ننوشید، نمی‌ توانید شکم خود را آب کنید.

نخوابیدن به اندازه کافی

اختلال در خواب باعث تولید هورمون استرس در بدن می شود که سطح گرسنگی را بالا می برد. کمبود خواب سرعت سوخت و ساز را پایین می‌ آورد و باعث می شود که کالری سوزی سخت‌تر شده و شکم تان هم دیر آب می شود.

خواب

چرا چربی شکم ناسالم است؟

همان طور که پیش از این هم گفته شد؛ چربی شکم اصلاً سالم نیست و باعث مشکلات مربوط به سلامتی مانند بیماری قلبی، دیابت، سکته، فشار خون بالا و سرطان خواهد شد.

منبع: نمناک

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه