منتظر اعلام رسمی حکم بازی برگزار نشده خود هستیم

ورزشی تاریخ انتشار: 00/09/22 بدون نظر   727 بازدید

اندازه فونت    
منتظر اعلام رسمی حکم بازی برگزار نشده خود هستیم

به گزارش کرمان سلامت؛ محسن اخگر در رابطه با تصمیم پیرامون این بازی برگزار نشده گفت: تیم ستارگان دشتستان به دلیل مسائل مروبط به آزمایش کرونا بازیکنانش نتوانست در هفته اول مسابقات برابر ما حاضر شود. در روزهای گذشته مقامات فدراسیون به ما اعلام کردند که این بازی ده بر صفر به سود مس کرمان اعلام خواهد شد و با تشکیل کمیته انضباطی این رای رسما صادر خواهد شد.

وی افزود: به دلیل حضور رئیس فدراسیون در خارج از کشور جلسه کمیته انضباطی در این بازی تشکیل نشده است اما با تشکیل این جلسه ما منتظر صدور حکم رسمی برای این بازی می باشیم تا نتیجه آن رسما به سود ما اعلام شود که سبب می گردد تا رده چهارم جدول صعود کنیم.

محسن اخگر به دور برگشت بازی ها اشاره می کند و می گوید: پیش از این اعلام شده بود که رقابت ها از روز ۲۳ بهمن آغاز خواهد شد که هنوز مکان دقیق و ریز برنامه مسابقات اعلام نشده است.

وی به برنامه های تمرینی تیم مس کرمان اشاره کرد و گفت: ۲۰ روز به بازیکنان تیم استراحت داده ایم و پس از آن برنامه های تمرینی خود را برای نیم فصل دوم از سر می گیریم.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان با بیان اینکه در این فصل هدف تیم قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دور گروهی و صعود به مرحله نهایی رقابت هاست گفت: در دور برگشت مسابقات و با حمایت های باشگاه انشالله تیم را بیشتر تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم به هدف دور گروهی خود که قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است دست پیدا کنیم.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه