امروز قلب شیعه، سنی و مسیحی همدل با حاج قاسم است

کرمان تاریخ انتشار: 00/10/13 بدون نظر   767 بازدید

اندازه فونت    
امروز قلب شیعه، سنی و مسیحی همدل با حاج قاسم است

به گزارش کرمان سلامت؛ سردار حسین معروفی بامداد دوشنبه همزمان با سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در مراسم افتتاح موکب بین الملل با مشارکت ۴۳ کشور جهان و آیین گرامیداشت شهادت ایشان با بیان اینکه راه شهید سلیمانی را ادامه می دهیم اظهارداشت: بغض مقام معظم رهبری به عنوان امام مسلمانان در ۲ روز پیش پیامی برای همه ما دارد که متوسل به شهید باوفا و همراهانش باشیم که در راه او باقی بمانیم و آن را ادامه دهیم. 
وی با طرح این پرسش که چه کسی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ۲۱ سال در جبهه مقاومت در آسایش دید؟ افزود: این شهید لحظه ای از مردم، مسلمانان و امامش غافل نشد و امروز قلب ملت ایران پر از درد است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همه ملت ایران و آزادگان جهان امروز عاشق این شهید والا مقام هستند، هرکس باور ندارد امشب به کرمان و مسیر ۲ کیلومتری موکب ها در این باران و هوای سرد توجه کند و عشق مردم به سپهبد شهید سلیمانی و یارانش را ببیند.
وی تصریح کرد: مردم ما انسان های هوشمند و مومنی هستند که امروز از شهیدانمان و این شهید و یاران باوفایش شهید ابومهدی المهندس و سردار حسین پورجعفری تجلیل می کنند زیرا آنان جانشان را برای جمهوری اسلامی عزت، شرف و ناموس مسلمانان تقدیم‌ کردند.

سردار معروفی گفت: مردم با این تجلیل راه پرافتخار این شهید عزیز که همان راه ائمه و مکتب امامان انقلاب است را به زیبایی ادامه می دهند. 
وی یادآور شد: مردم عاشق شهید سلیمانی هستند زیرا او عاشق خدا و ولی خدا بود، با میل ایشان کار می کرد و نقطه عاقبت بخیری را در این می دانست؛ در امامش، در اهل بیت اسلام و قرآن ذوب شده بود و همه چیز را برای ولایت فقیه و اسلام می خواست.
وی افزود: مقام معظم رهبری درباره این شهید والامقام به یک مسیر و مکتب اشاره و از او تعبیر به صدق و اخلاص کردند؛ شهید سلیمانی همواره برای فرزندان جنگ می گفتند مراقب اخلاص در عمل خود باشید.

امروز قلب شیعه، سنی و مسیحی همدل با حاج قاسم است

به گزارش ایرنا موکب بین‌الملل با حضور نمایندگان ۵۳ کشور دنیا بامداد دوشنبه همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در محل گلزار شهدای شهر کرمان افتتاح شد.

مراسم افتتاح این موکب با حضور علی زینی وند استاندار، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، برخی نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان و زائران برگزار شد.

خدمات رسانی به زائران که این روزها از کشورهای مختلف و نیز سراسر ایران اسلامی برای زیارت مزار سردار دل ها به کرمان آمده اند ازطریق این موکب انجام می شود.

غیر از این موکب، موکب های مختلف نیز طی روزهای اخیر توسط گروه های مردمی و سایر نهادها در محل گلزار شهدای کرمان دایر شده است و کار خدمات رسانی را انجام می دهند.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند. این حمله و جنایت با دستور مستقیم «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه