رسیدن به بالای جدول نباید تمرکز ما را در ادامه راه برهم بزند

ورزشی تاریخ انتشار: 00/10/11 بدون نظر   731 بازدید

اندازه فونت    
رسیدن به بالای جدول نباید تمرکز ما را در ادامه راه برهم بزند

به گزارش کرمان سلامت؛ محمود محمودی نیا مربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیم های مس کرمان و رایکا که با پیروزی دو بر صفر مس خاتمه یافت گفت: هرچند سه امتیاز این بازی سبب شد که با اختلاف حداقلی نسبت به صدر جدول در جایگاه دوم قرار بگیریم اما کاملا هوشیار هستیم که این موضوع تمرکز ما را بهم نریزد و نباید اجازه دهیم که این رتبه برای مس فشار فکری ایجاد کند.

محمودی نیا افزود: ما مطابق برنامه ریزی های قبلی خود و هفته به هفته در کوران مسابقات حرکت می کنیم و برنامه دو ساله برای صعود به لیگ برتر داریم از همین رو باید با آرامش خاطر و بیشترین تمرکز ممکن در هفته های آتی با حریفان روبرو شویم.

مربی مس کرمان با اشاره به موقعیت های گل از دست رفته تیم خود در این بازی گفت: فشار مسابقات لیگ یک بسیار بالاست و استرس این بازی به واسطه شرایطش می تواند تمرکز حرفه ای ترین بازیکنان را بهم بریزد. بهرشکل ما تیم جوان و یکدستی در اختیار داریم و باید فضای فکری و فنی کامل را در اختیار آن ها قرار دهیم تا بهترین عملکرد را در زمین ارائه کنند. خوشبختانه در هفته های اخیر با حمایت همه جانبه ای که داشتیم، تیم مطابق انتظار نتیجه گرفته است که باید این روند را بازهم به صورت هفته به هفته ادامه دهیم.

محمودی نیا تیم رایکا را تیم جنگنده و دونده ای دانست و گفت: هیچ یک از بازی های لیگ یک آسان نیست و اگر شرایط خارج از زمین مسابقه در تمرکز شما خللی ایجاد کند به شدت تنبیه می شوید… بچه های تیم ما نیز در این بازی با تمام توان برابر تیم خوب رایکا به میدان رفتند و برنامه های هجومی و دفاعی را خیای خوب در زمین پیاده کردند که حاصل آن دو گلی بود که به ثمر رساندیم و دروازه ای که برای خود بسته نگه داشتیم.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس کرمان


مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه