در جام حذفی به دنبال کسب آمادگی و تجربه بیشتر هستیم

ورزشی تاریخ انتشار: 00/09/28 بدون نظر   715 بازدید

اندازه فونت    
در جام حذفی به دنبال کسب آمادگی و تجربه بیشتر هستیم

به گزارش کرمان سلامت و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ آرتا منهاجی مربی مس کرمان در پایان بازی با ماشین سازی گفت: این پیروزی از این حیث برای ما مهم بود که با جمعی از بازیکنان جوان خود و همچنین نفراتی که در جریان بازی های لیگ کمتر به میدان رفته بودند وارد زمین شدیم و برای ما خیلی مهم بود که تفکر پیروزی را در جمع این نفرات مشاهده کنیم.

منهاجی افزود: جا دارد که به شخصه به فوتبال کرمان تبریک بگویم که در این دو بازی جام حذفی برابر خوشه طلایی و ماشین سازی با اعتمادی که آقای حسین خانی به بازیکنان جوان و عمدتا بومی تیم داشتند، دو پیروزی بسیار خوب را کسب کرد که این نشان از شایستگی های بالای این بازیکنان دارد.

مربی مس کرمان ادامه داد: خیلی خوشحالیم که تفکر پیروزی در بین تمامی بازیکنان تیم کاملا جا افتاده است به نحوی که چه در این بازی برابر ماشین سازی و چه بازی قبل برابر خوشه طلایی که جوانان تیم ما ده نفره برابر این تیم بازی کردند تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی می جنگند و به آن دست پیدا می کنند.

منهاجی تیم ماشین سازی را یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران برشمرد و گفت: طبیعی بود که ماشین سازی برای عدم حذف در زمین خود بعد از گل اول ما برروی دروازه مس فشار بیاورد و من نفرات بسیار خوبی در ترکیب این تیم دیدم که امیدوارم با حل مشکلات بتواند در ادامه راه موفق عمل کند.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه