تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی در هفته ناجا

اجتماعی تاریخ انتشار: 00/07/20 بدون نظر   483 بازدید

اندازه فونت    
تسهیلات ویژه سازمان وظیفه عمومی در هفته ناجا

به گزارش کرمان سلامت؛ سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اعلام کرد: تسهیلات ویژه ای در هفته نیروی انتظامی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا برای رفاه حال مشمولان و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است.

همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت که متقاضی تمدید تاریخ اعزام به خدمت هستند، می توانند با ثبت درخواست خود در درگاه خدمات الکترونیک epolice.ir و یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) به مدت یک ماه تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی ناجا آمده است:‌ همچنین کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که متقاضی تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به تاریخ آبان ماه سال جاری هستند، می توانند در هفته نیروی انتظامی از طریق درگاه خدمات الکترونیک epolice.ir و یا از طریق دفاتر پلیس+۱۰درخواست خود را ثبت کنند.

در راستای رسیدگی حداکثری به پرونده های پزشکی و یا کفالت مشمولان،کمیسیون های مربوطه با ظرفیت بیشتر در این هفته برگزار می شود.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در راستای برنامه های هفته نیروی انتظامی، رسیدگی ویژه به مشکلات مربوط به صدور کارت های هوشمند پایان خدمت و معافیت و همچنین برگزاری و رسیدگی ویژه به کمیسیون های ویژه توجیه غیبت نیز در دستور کار قرار دارد.

از دیگر برنامه های ویژه سازمان وظیفه عمومی در هفته نیروی انتظامی جذب مشمولان غایب بالای ۳ سال غیبت در نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است که این دسته از عزیزان می توانند به رده های انتظامی استان خود مراجعه کنند.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهرماه با شعار پلیس مقتدر، قانونمدار و امین مردم آغاز و ۲۳ مهر ماه با شعار پلیس، ولایتمداری، حفظ ارزش‌ها و جامعه ایمانی به پایان می‌رسد، براساس روزشمار هفته نیروی انتظامی، ۱۸ مهر ماه با عنوان پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی و ۱۹ مهر ماه با عنوان پلیس خدمتگذار، سرباز فداکار و امنیت پایدار نامگذاری شده است.

۲۰ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید و مانع زدایی و ۲۱ مهر ماه نیز با عنوان پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی و امنیت اجتماعی نامگذاری شده است.

روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه نیز به ترتیب با عنوان پلیس، تلاش جهادی، ایثار و شهادت و پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی نامگذاری شده است.

سایت پلیس

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه