تمدید قرارداد با سه بازیکن فصل قبل هندبال مس

ورزشی تاریخ انتشار: 99/03/27 بدون نظر   1751 بازدید

اندازه فونت    
تمدید قرارداد با سه بازیکن فصل قبل هندبال مس
تمدید قرارداد با سه بازیکن فصل قبل هندبال مس

تیم هندبال مس کرمان در ادامه روند نقل و انتقالات خود با سه بازیکن کرمانی فصل قبل تمدید قرارداد انجام داد تا عارف طایی، علیرضا دادوند و وحید صادقی در فصل آینده نیز با پیراهن تیم هندبال مس به بازی بپردازند.

به گزارش کرمان سلامت به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ عارف طایی که یکی از آینده داران هندبال کرمان محسوب می شود و فصل گذشته نیز بازی های بسیار خوبی با پیراهن تیم مس در راه کسب قهرمانی این تیم به نمایش گذاشت، سابقه حضور در تیم ملی جوانان کشورمان را دارد و در پست گوش راست توپ می زند.

علیرضا دادوند دیگر بازیکن جوان و آینده دار تیم هندبال مس کرمان نیز که در پست خط زن بازی می کند در تیم مس کرمان ماندگار شد تا این بازیکن که در رده های سنی سابقه دعوت به تیم ملی را دارد فصل آینده نیز با تیم مس در رقابت ها شرکت کند.

وحید صادقی نیز که از چهره های شناخته شده هندبال کرمان محسوب می شود، رقابت های فصل قبل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما این بازیکن نیز با رفع مصدومیت، قرارداد خود را برای فصل پیش رو لیگ برتر با تیم هندبال مس تمدید کرد تا در کرمان بماند.

تیم هندبال مس کرمان که پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فصل قبل به عنوان نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا حضور دارد و از هفته پیش با جذب نفرات سرشناس کار خود را برای بازی های پیش رو استارت زده است، روند تکمیل نقل و انتقالات خود را پشت سر می گذارد و چند بازیکن ملی پوش دیگر نیز در آستانه عضویت در این تیم می باشند.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه