مس کرمان۲-۱نیروی زمینی تهران

ورزشی تاریخ انتشار: 98/09/09 بدون نظر   931 بازدید

اندازه فونت    
مس کرمان۲-۱نیروی زمینی تهران

کرمان سلامت؛ تیم فوتبال مس کرمان در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه باهنر کرمان میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود که در نهایت با گل های یاسر فیضی و بهرام رشیدفرخی با نتیجه دو بر یک این بازی را به سود خود خاتمه داد.

مجتبی خسینی سرمربی مس کرمان تیم خود را در این بازی با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میثم تهی دست، حسین حیدری، امیر طاهر، مجتبی مقتدایی، مهران امیری، امین جهان کهن، مهرداد قنبری، حمید عسگری، یاسر فیضی و شروین بزرگ به میدان فرستاد.

از پیش از بازی هم قابل پیش بینی بود که تیم نیروی زمینی که یکی از فوتبال های خوب این فصل لیگ یک را نمایش می دهد، برابر مس کرمان بازی جسورانه و خوبی را به اجرا بگذارد.

نیروی زمینی از همان ابتدای بازی نشان داد که برای ضد فوتبال به زمین نیامده است و تیم کاملا باشخصیتی در زمین مسابقه نشان داد و توانست با شروع بازی تیم مس را هم غافلگیر کند و بازی را مسلط آغاز کند.

بازیکنان این تیم دو موقعیت خطرناک در دقایق ۲۰ و ۲۲ نیز برروی دروازه مس خلق کردند و در نهایت با همبن فشار مدافعان مس را وادار به اشتباه کردند تا در دقیقه ۲۵ گل اول بازی را به ثمر برسانند.

عارف رستمی با حرکت پا به توپ عالی خود به محوطه جریمه مس زد و با شوتی دیدنی دروازه مس را باز کرد تا در کرمان نگرانی ها برای ادامه این بازی زیاد شود.

اما بعد از این گل تیم مس به جای از دست دادن روحیه همان انسجام چند هفته اخیر خود را پیدا کرد و بیشتر بر بازی متمرکز شد تا خیلی زود بازهم بر جریان بازی مسلط شود.

بعد از موقعیت خوب مسی ها در دقیقه ۲۷، کرمانی ها برای رسیدن به گل مساوی زیاد زجر نکشیدند و موفق شدند در نیمه اول خیال خود را در دقیقه ۳۲ با رسیدن به گل مساوی توسط یاسر فیضی راحت کنند.

با پاس عالی عسگری و تاثیرگذاری به موقع شروین بزرگ توپ درون شش قدم به فیضی رسید تا او با شوتی محکم گل مساوی بازی را به ثمر برساند تا کرمانی ها فشار روانی را از روی خود بردارند.

در دقیقه ۴۱ تهی دست می توانست مس را حتی برنده به رختکن بفرستد که بهرشکل این موقعیت از دست رفت تا بازی در ۴۵ دقیقه نخست یک بر یک تمام شود.

در نمیه دوم در همان دقیقه ۵۲ موقیعیتی عالی برای فیضی فراهم شد اما این بازیکن نتوانست موقعیت تک به تک خود را گل کند ولی این موضوع نشان از عطش بالای مس برای پیروزی در نیمه دوم داشت.

مسی ها که در نیمه دوم از همان ابتدا مسلط بازی را دنبال می کردند، در دقیقه ۶۱ نیز موقعیت خوبی توسط جهان کهن داشتند تا فشار حملات مس برای رسیدن به گل پیروزی کاملا احساس شود.

در دقیقه ۷۲ رشیدفرخی به جای بزرگ برای مس به میدان آمد تا سرانجام انتظارها برای کرمانی ها در دقیقه ۷۵ به اتمام برسد.

رشیدفرخی در اولین موقعیتی جدی که توپ به او رسید برای مس گلزنی کرد تا بازهم تعویض طلایی مسی ها باشد. برروی یک ضربه آزاد، حرکت تمرین شده مسی ها به بهترین شکل پیاده شد و پاس مهرداد قنبری به زیبایی تمام به رشیدفرخی رسید تا او با بغل پایی مطمئن گل پیروزی مس را به ثمر برساند.

حسین شنانی در دقیقه ۷۶ و پوریا غلامی نیز در دقیقه ۸۴ جانشین فیضی و عسگری شدند تا مس ضمن تداوم بازی خوب و حملاتش، در فکر حفظ این سه امتیاز شیرین باشد.

در دقیقه ۸۵ رشیدفرخی این موقعیت را داشت که پیروزی مس را مقتدرانه تر هم بکند که موقعیت او دفع شد تا در نهایت بازی با همین نتیجه ۲بر۱ به سود مس به اتمام برسد تا سومین سه امتیاز شیرین و متوالی به حساب مسی های شهر کرمان برسد.

نیروی مسی ها که بر تمام نیروهای زمینی در این بازی چربید با این سه امتیاز مس را به رده پنجم جدول پرتاب کرد تا با ۲۴ امتیاز و ۵ امتیازی با صدر جدول این تیم را رسما وارد جمع مدعیان این فصل لیگ یک کند.

منبع: روابط عمومی باشگاه مس کرمان

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه