حضور ۵ داور کرمانی در کلاس نیم‌فصل داوران لیگ برتر فوتسال

ورزشی تاریخ انتشار: 98/07/28 بدون نظر   1144 بازدید

اندازه فونت    
حضور ۵ داور کرمانی در کلاس نیم‌فصل داوران لیگ برتر فوتسال

کرمان سلامت؛ عرفان امیرخسروی اظهار داشت: کلاس نیم فصل داوران لیگ برتر فوتسال کشور از روز سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸ تا روز جمعه سوم آبان ماه در استان البرز واقع در مجتمع دشت بهشت محمدشهر برگزار می‌شود.

مسئول روابط‌عمومی هیأت فوتبال کرمان ادامه داد: حسین وحدتی، منصور قربانی، امیرمختار رودساز، روح‌الله مطهری و مهدی طاهری به نمایندگی از استان کرمان در این دوره‌ آموزشی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شاهد برگزاری آزمون آمادگی جسمانی نیز در دوره یادشده هستیم، ادامه داد: کلاس توجیهی ناظران داوری فوتسال از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است.

امیرخسروی بیان کرد: این دوره از روز دوشنبه ۲۹ مهرماه آغاز شده است و تا روز سه‌ شنبه سی‌ام همین ماه در استان تهران  ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کوروش هاشمی و لیلا معتمدی‌نیا به عنوان نمایندگان استان کرمان در این دوره حضور دارند، یادآور شد: مرحله اولی‌ها مجاز به جذب بازیکن سهمیه فیفا هستند.

امیرخسروی خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم فصل جاری با رعایت قوانین و مقررات مربوطه و در صورت وجود جا در لیست اسامی بازیکنان مجاز به جذب یک بازیکن سهمیه آزاد (fifa) هستند.

مطالب مرتبط
رفتن به ابتدای صفحه